Veelgestelde Vragen
Bestelling & Verzending
Hoe lang duurt de levering?
Hoe lang duurt de levering?
Vanwege onze recente toename in populariteit, vragen we je 24 uur de tijd te nemen om ervoor te zorgen dat je bestelling zorgvuldig wordt verwerkt en klaar is voor verzending.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail ter bevestiging van de verzending met een volgnummer. Er staat ook een link in waarop je kunt klikken om je bestelling te volgen.
Voor levertijden kun je kijken bij ons verzendbeleid.
Zijn er verzendkosten?
Zijn er verzendkosten?
Nee, wij bieden altijd gratis verzending op al je bestellingen!
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een Track & Trace-code in je mail om je pakket te volgen op onze website.
Via de Track en Trace pagina kun je je bestelling volgen.
Is er ook verzending naar België?
Is er ook verzending naar België?
Ja, wij leveren door heel Nederland en België!
Ruilen & Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Jazeker. Zolang een product onbeschadigd is kan het binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd worden.
Voor alle details kun je ons retourbeleid bekijken.
Hoe werkt het retourproces?
Hoe werkt het retourproces?
Het retourproces gaat gemakkelijk in zijn gang. Je stuurt ons een e-mail naar contact.mypetcare@gmail.com om een aanvraag te doen tot retour.
Stuur a.u.b. niet zomaar iets naar ons op! Wij hebben dan niet genoeg info over de retourzending.
Kan ik mijn product ruilen?
Kan ik mijn product ruilen?
Ja, dat kan. Neem contact met ons op via contact.mypetcare@gmail.com om de aanvraag te starten. Wij sturen dan een formulier door die u gemakkelijk in kunt vullen.
Betalen
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende vertrouwde betaalmethodes:
- iDEAL
- Bancontact
- Creditcard
Kan ik veilig betalen bij jullie?
Kan ik veilig betalen bij jullie?
Jazeker! Wij gebruiken net als veel andere winkels dezelfde veilige en vertrouwde diensten. Je kunt dus met een gerust hart bij ons betalen.
Account & Klantenservice
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Heb ik een account nodig om te bestellen?
Nee, je hoeft geen account te hebben om te kunnen bestellen. Wel kun je makkelijker al je bestellingen zien en volgen wanneer je een account hebt.
Hoe kan ik mijn account aanmaken?
Hoe kan ik mijn account aanmaken?
Een account maken kan gemakkelijk door op het poppetje in het menu te klikken of door hier te klikken.
Hoe kan ik jullie bereiken bij vragen?
Hoe kan ik jullie bereiken bij vragen?
Wij zijn makkelijk te bereiken via de contactpagina of via ons e-mailadres:
contact.mypetcare@gmail.com
Wanneer reageren jullie op berichten?
Wanneer reageren jullie op berichten?
Wij reageren meestal dezelfde dag nog op al je berichten!
Acties & Kortingen
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
Je kunt je kortingscode gebruiken bij de betaalstap van je bestelling. Let op hoofdlettergevoeligheid!
Kan ik meerdere kortingscodes combineren?
Kan ik meerdere kortingscodes combineren?
Vaak kun je kortingscodes wel combineren. Is er een probleem? Neem dan gerust contact met ons op!
Nieuwsbrief & Updates
Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?
Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?
Je kunt je helemaal onderaan elke pagina op onze website aanmelden voor de nieuwsbrief!
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief via één van onze eerder verstuurde e-mails. Er staat onderaan in de mail een link om je af te melden voor de nieuwsbrief.
Wat voor soort updates sturen jullie?
Wat voor soort updates sturen jullie?
Wij sturen meestal een e-mail over exclusieve kortingen, collecties of deals. Wij doen dit niet vaak, dus geen zorgen dat er spam in je inbox terecht komt!
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons ondersteuningsteam die al je vragen zullen beantwoorden!